2 Ekim 2007 Salı

Apo , Bahçeşehir Üniversitesi'nde..



Geçtiğimiz gün sevgili türkiye cumhuriyeti cumhurbaşkanımız Abdullah Gül okulumuza teşrif etti.Gerçi ben gitmedim.Sonra ordan burdan duydum , şurdan burdan okudum.İlginç bir şekilde siyasi mesajlar vermemiş.Ben şahsen şaşırdım.Bir iki dokundurma beklerdim Apo'dan.

"Üniversiteler, ülke sorunları, sıkıntılar ve güncel tartışmalar konusunda ortaya koyacağı görüşlerle topluma önderlik etmelidir.Üniversiteler özgür düşüncenin filizlendiği yerlerdir." demiş Abdullah.E sormazlar mı Apo'ya , "be adam , Orhan Pamuk senin partinin yönetimi altında yargılanmadı mı?" diye.Sormuşlar da , ama duymamazlıktan gelmiş.Benim elemanlar söyledi , çocuğu dışarı çıkarmışlar.İlginç(!) bir şekilde hiçbir basın kaynağında bu olayın esamesi bile okunmuyor.

Bu arada Apo da güzelliği dillere destan rektörümüz Deniz Ülke Arıboğan'ı da kapmış hani.Üstteki fotoğrafta yanyanalar.Kadraja ucundan kıyısından ise girebilmiş Enver , helal olsun.


Hiç yorum yok: