8 Ocak 2008 Salı

Son Durak Anelka

İngiliz basını latesttan girdi haberi. Chelsea açmış kapıyı Anelka için , 11 milyon pound'luk ilk teklif red yemiş Bolton'dan. 15 milyon civarı bir para konuşuluyor şimdi. Bolton da haklı şimdi , Abramovich gibi bir varyemez bulunca naz yapıyorlar tabi , bir nevi gösterip de vermemezlik. Hop , şimdi başka konuya sıçradım. Biliyorum , ağızda ciklet oldu artık bu muhabbet ama Bilal de durulmuyor ki. Sergen , Anelka'yla yaratamadığı dostluklara yanadursun , eğer transfer gerçekleşirse Anelka isminin geçtiği 9.transfer olacak bu , dönen paraya da şimdi bakıyorum; 51 .5 milyon pound. Artık ego tatmini mi dersiniz , çocukluğunu yaşayamamak mı dersiniz bilmiyorum , belki de sürekli reddettiği islami tarikattan emir alıyordur kimbilir? Wenger'in bile adam edemediği bir futbolcuyu , Avram mı adam edecek diyip yazıyı sonlandırıyorum. Wenger'in bile adam edemediği bir futbolcuyu , Avram mı adam edecek?..

Hiç yorum yok: