26 Ocak 2008 Cumartesi

Öylesine Notlar


# Bazen pozitif olmak zorundasın. Hayat her zaman Beşiktaş'a ps'ye git , Nevizade'ye içmeye git akşama da eve dön resmini çizle gitmiyor işte. Şu son iki haftada öyle bir yoğunluk yaşadım ki , başımı kaldırıp da çevremde olup bitene bakamadım. İlk kez Tottenham'dan fark yemişiz koymadı , Oftaş bize 3 geçirmiş umrumda olmadı..

# Bir insan her zaman neşeli olabilir mi? Bu gayet doğal durumu karşı cinse de belirttiğinde karşılaşılan tepki neden über anormal olur? Hatta neden üstüne inat yapılır? Yoksa sadece 'period' dediğimiz olay biz erkeklerin düşünebileceğinden de kötü müdür?.. Yıllar geçse de alışamayacağım..

# Bunca yoğunluk arasında en büyük aşkım çizgiromanlarımı ihmal etmedim sadece. İzmir'e getirdiklerimi yaladım yuttum , şimdi de siparişleri bekliyorum. Yeditepeli şehre dönüşümde de alacağım bir ton çizgiroman beni bekliyor. Savage Dragon ve Girls'ü herkese öneririm. Plasem ise Walking Dead..

# Heath Ledger da gitti. Nicholson pişmiş pişmiş "I warned him" desin , öldüğünden ötürü present perfect kullanamasın..

# Beto ülkemize gelmesin. Rakipten de olsa , topluma yeni 8-0'lar yaşatılmasın.

# Ads Of The World çok güzel bir site. Her gün girip bakılası. Ordan burdan toplanan onlarca yeni reklam , sürekli güncellenecek şekilde..

# Artık eski randımanıma dönüyorum , yazıyorum..

Hiç yorum yok: