15 Aralık 2007 Cumartesi

5 Metin Oktay = 13 YTL

Dün ne yazık ki Sivas maçındaydım. Ne yazık ki diyorum çünkü türk insanının 'açgözlülük' namına birçok yazılı olmayan vicdani kuralı nasıl rahat bir şekilde çiğneyebileceklerini tekrar gördüm. Orda burda şurda okumuşsunuz , duymuşsunuzdur. Yönetim bu temel atma ayağına 20 bin 'orjinale uygun hazırlanan' Metin Oktay forması basıp , maça gelen seyirciye bu formaları dağıtacaktı. Neyse.. Biz her zamanki gibi Sokak'ta demlendik , stada ise maçtan sadece 45 dakika önce girdik. Ulan baktık , forma namına bir bok yok. Sadece yerlerde GS Store torbaları.. Aynasızlara sorduk biçare , verdikleri cevap pek bir koydu be atam.. "Millet 3'er 5'er tane aldı , 15 dakikada tükendi zaten , kusura bakmayın".. 1 tane , bilemedin en fazla çocuğuna kıyaktan 2 tane alırsın da , 5 tane de nedir be? Sen eşe dosta kıyak yapacaksın diye ben niye çoluğuma çocuğuma alacağım formadan oluyorum? Bir de bu güruhla birlikte tezahürat yapmak zorunda kaldım ya , evlat acısından beter koydu..

"..Hepiniz Metin Oktay gibi oynayın çocuklar , yeter.."
siz önce metin oktay gibi olun..

Hiç yorum yok: