1 Aralık 2007 Cumartesi

OKS Anneleri

OKS Anneleri , über-kaliteli prodüksiyonlarıyla ünlü Fox televizyonunun yeni dizisi.Konu adından da anlaşılacağı üzere -fox'un tanımıyla- OKS'ye hazırlanırken parçalanan hayatlar , çocukların zorlu yolları ve annelerin dramı.En çok da şu çocuklara üzüldüm valla.Aşağıda vereceğim linkte gariplerim "korkuyorum" ve "napıcam" tarzı anlamlı ve acınası mesajlar iliştirmişler.Kötü lan..Neyse , siz reklamı şuradan izlersiniz de , ben size son olarak fragmanda geçen birkaç cümleyi yazayım;



-"Gezip tozmak yok.. Misafir kabul etmek yok.."

-"Tatil yok.. sinema yok.. aşk yok.."

-"Baban senin dersane paran için arabasını sattı.."

-"Bu işin şakası yok.. OKS şaka kaldırmaz.."

1 yorum:

voodoo girl dedi ki...

çalışsınlar, işleri ne. ben bu yeni gençliği anlamıyorum arkadaş, biz eşşek gibi çalışmıştık öss zamanlarında. ortaokulda sinemaya falan gitmek neydi bilmezdik, şimdi eve kız atma dönemi olmuş ortaokul. hiç tasvip etmiyorum.

imza: öğretmen kimliğiyle vudu