24 Aralık 2007 Pazartesi

Baptista Kime Attı?

Libidodan sallamanın en kötü sonuçlarını bu blog aracılığıyla görebilirsiniz sevgili okurlarım. Xavi atar dedim , patladı. Marcelo illa ki kendini gösterir dedim , yedek klübesindeydi. Tek sevinç kaynağım Oleguer'in oynamaması oldu ki , o da tribünde yarım ekmek kokoreç yiyordu kameralara yakalandığında. Maç geneli itibariyle içimi baydı. İki taraftan biri iyi olmadı mı ne El Clasico kalıyor ne bir şey. Ronaldinho , Fatih Ürek gibiydi , kıvırttıkça kıvırttı. Iniesta her topta ağladı , bir tek Eto'o delikanlı gibiydi , onun da dünkü oyununun Ali Lukunku'dan bir farkı yoktu. Messi yoktu tabi bir de , de , olsa bir şey değişir miydi? Zannetmiyorum , Barça'nın sorunu Messi'ymiş , Roni'ymiş , Rijkaard'mış değil sadece.. Bu takım 2 yıldır sadece kavga ediyor , görmüyor musunuz?

Dünden iyi Dünya Eşcinseller Günü olur mu? Olmaz. Önce Il Derbissimo'da fair-play görüntüleri vardı , sonra da Camp Nou'da. Yahu istediğinizi deyin de , ben derbilerde dostluk görüntülerini sevmiyorum be. Her pozisyon sonrası gülücükler saçan Eto'o'lar , Diarra'lar beni bayıyor. Derbi dediğin kıran kırana olacak nazarımda , kan akacak , kemik sesi gelecek , baktı Eto'o sırıtıyor mu , basacak tokadı Diarra. Derbi dediğin böyle olacak , rekabetin orjinini , amacını unutmayacak , karşısında 11 dost değil , Gattuso gibi 11 düşman görecek.. Hayır , faşist değilim de , Laporta'yla Calderon arasındaki barış çubuğu da neyin nesiymiş?..
Peki bu Baptista golü kime attı şimdi? Gideri kime yaptı? Kolu kime soktu? Kendisini sezon başında dışlayan Schuster'e mi soktu , kendisine 20'yi vermeyen Milan'a mı? Gol "Baptista , 20 etmez" diyen sikindirik medyamıza mı girdi , kendisiyle dalga geçen As'a , El Mundo Deportivo'ya mı? Yoksa topun girdiği yer sadece basit bir Barcelona kalesi miydi? Sonuçta; ne soktun be baba..

Hiç yorum yok: