26 Kasım 2007 Pazartesi

Fransa'nın Yükselen Yıldızları

Fransa , bunca sene çekirdek yapıdan çıkarttıkları dünya futbolunun anasını ağlatmamış gibi , fabrikasyon ürünler çıkartmaya devam ediyor.16 yaşında henüz yeteneklerini göstermeye başlayamamış fransız gençleri toplayan menajerimiz Wenger bi yana , bu seferki imalatlar ligi tepetaklak etmeye başladılar bile.2B; Ben Arfa , Benzema ikilisi zaten şu anda -bırakın gençleri- ligin en formda ikilisi.Bir hafta ya biri gol atıyor , ya diğeri.Bu hafta tarifeyi değiştirmişler , ikisi birden skoru belirlemiş.Ben Arfa'dan gol , Benzema'dan da penaltı.Özellikle Ben Arfa'nın golü alkışlanası , izlemeden gitmeyin şu dünyadan , işte linki. Fotoğraftaki diğer genç , malumunuz , Nasri , geçen sezondan beri formda.Gerçi takımı tekliyor ama olsun.Issiar Dia var Nancy'de , deli gibi yetenekli , 18 yaşında.Şu listede , nazarımda , Ben Arfa'dan sonra gelir.Bu hafta takımının 2.golünde bir asist yapmış , asist öncesi de rahat 30 metrelik 4 kişi çalımlamalı inanılmaz bir dribbling ve arapas.Sabrederek şuradan izleyin. Monaco'da sol açık Menez , ligde 3 golü var.Takım arkadaşı Gakpe de 2 gollü , takımlarının bütün maçlarında forma giydiler bu sezon.Formayı çıkarmayan diğer yetenekliler St.Etienne'den sol açık Payet ve Sochaux'lu forvet Quercia.Bir de yokları oynayanlar var tabi.Mesela dün Auxerre-Le Mans maçını seyrettim , Samassa'yı göreyim diye , oynamadı.Zaten şimdi baktım , bu sezon sadece 4 kez forma giymiş.Sonuç olarak bu jenerasyon adamı korkutur , bu gençlerden oluşacak bir Fransız Milli Takımı da çok can yakar.Bu kadar , bitti.

Hiç yorum yok: