27 Kasım 2007 Salı

Notes , Notes , Notes..

#Dün Deniz'le oturup f okurken Maradona'nın Batistuta'yla tokalaştığı bir fotoğraf gördük.Ben de bilgi mahiyetine dedim ki , "Maradona kalbinden 2 kez büyük sorun yaşadı".Karşılık olarak da "3.sünde gidiyosun" dedi.O an çok kötü oldum.Ortama sessizlik bürüdü.Garip bir şekilde şunu düşündüm , "Ben Maradona'sız yapamam".10 saniye geçmeden Deniz bana dönüp dedi ki , "Ben Maradona'sız yapamam Sarp".O an çok duygulandık.Garipti.

#Artık eminim arkadaş , eliyle enstrüman çalıyomuş gibi yapanlardan kelimenin tam anlamıyla tiksiniyorum.Bu sabah bi hatun var hani , aklısıra rock yapıyor , şarkısı da "vay ben neymişim" gibisinden sözler içeriyor.İşte o klipte bir yerde saksafon çalıyor gibi yapıyor ya , o an televizyonu kapattım.Tam da "tatlı hatun olabilir" diye düşünürken yapılır mı be bu kadın..

#Bugün önce repeat dersim olan Calculus , sonra sadece film izlediğimiz The Road in American Cinema ve son olarak da yine repeat dersim olan Chemistry var.Biliyorum isimleri yabancı dilde yazarak populistlik yapıyorum ama mevzu o değil şimdi.Yahu arkadaş benim bu salı günleri okula gidesim gelmiyor? Siz olsanız gider misiniz bu şekil gudubet derslere? Yorumlara açığım..

#Blog'da futbolun bokunu tam anlamıyla çıkardım , özellikle son 1 haftadır.Eski severlerim kusura bakmasın , düzeleceğim..

#Dün Ortega'nın blogunu okurken , muhteremin gri eşofman hastası olduğunu okumuş bulundum.Yorumumu da koydum.Ancak yine de belirtmekte fayda var.Ey okur , bluzun altında fırlamış turuncu askı hastası olan şu koca dünyada tek ben mi varım?

#Yine dün , gittim Alkım'a f'lere abandıkça abadım.10-18 arası sayıları yoktu , aldım iyi oldu olmasına da bende var sanıp Kapatların Maradonası'nı kapak bünyesinde içeren sayıyı atlamışım.Kıl oldum.Bugün yine Beşiktaş gözükür bize..

#Pederovski ile Validevic gittiğinden beri odanın bitaraflarına koydum denilebilir.Giysileri oraya buraya at at , nereye kadar? Hani temiz olanlar sorun değil de , kirliler birikince ne olacak? Çamaşır makinesi nasıl çalışır , içinde giysiler nasıl yıkanır bilen varsa lütfen yorumlara iliştirsin bişeyler bir zahmet.

#Rahat 3 ay oldu , gidip de bir albüm almadım.En son Gotan Project , Bob Dylan Compilation ve Interpol albümlerini aynı anda almıştım.Her telden çalıyorum , bünyeye de yeni sesler lazım..

#Akşamki maça kadar huzur yok..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ahaha sarp, aynı şeyleri aynı anda düşünmeniz iyi güzel de deniz niye maradona'sız yapamıyor be kardeşim? onu anlamadım.-sırıtıyor-

benzer özellikler taşıdığımızı söyleyebilirim, okul açıldıından beri sadece vizesine gittiğim türkçe dersine gitmek-evet sabahın köründe- yine aklımın ucundan bile geçmedi. fakat 12.30'daki repeat dersi c++ ve ondan sonraki ispanyolca dersine niye gitmediğimin açıklanabilir tek tarafı var: "angutum."

turuncu renk sevmen güzel, nihayetinde adanasporun rengi.
-turuncu beyaaaazzz ....r acımaz bunu 'annenin' ..... yaz.-
-kibar olduum kadar küstahım da oks-

senlen ayrıldıımız bir nokta; dı oricınıl albüm almam, indirrim. dün okulun karşısındaki cd'ciden 80's collection aldım, niye aldım ben de bilmiorm. oraya girince cd almak zorundaymış gibi hissedior insan kendini. aldıktan sonra, "lan ben onu netten indirebilirdim" diye düşündüm ama çok geçti, neyse.

bu arada pasaport olsaydı maça gidecektim, olmadı nabalım, bi sonrakine.