6 Kasım 2007 Salı

Haftaiçi Notları #1



#evin banyosunda (hela) önceki oturanlardan kalma barbie sticker'ları var.böyle lavabonun yanına , ışık düğmesinin üstüne , dereye bacaya heryere yapıştırmış kaltak.öyle böyle sinir bozucu değil.hırs yaptım fotosunu çekip koyacam buraya , göreceksiniz.
#ek$i'de çaylak alımı tekrar başlamış.kayıtlı okur sayısı için 3bin+ lafları dolaşıyor.allah yönetim kuruluna sabır versin.
#facebook'taki grup mevzuları güzeldi başlarda , yalama oldu.kabak tadı vermeye başladığını ne zaman farkedecekler bilmiyorum.bir de komik olduğunu zannedip fazlaca grup açmakla dalga geçen isimli grup açanlar var.sizi yukarıdaki hakkı babaya havale ediyorum.
#ahmet çakar gibi konuşayım azcık; recep t , adamsan , geri gelme.
#gecenin üçünde zeytinyağlı , baharatlı domates bünyeye pek iyi gelmiyormuş.
#ulan madem topluyorsunuz avrupa , arap ülkelerini; bari hayırlı bir iş yapın.habere , ekrana bakıyorum , adam ekranın gerisinden bana geri bakıyor.kimse konferansdan bir s.kim anlamışa benzemiyor.bu ne biçim ırak'a komşu ülkeler konferansı?
#hasan şaş , maçta 40 yıllık kankası ergün'e küfretmiş.ergün de hasana yakışmadı demiş , hasan da "abi niye böyle diyun ki kameraların önünde?" diye bik bik ötmüş.
# q = i*V miydi?
#bu aralar üstüste güzel müzikler dinledim.birara Placebo gittim Sleeping with Ghost'la , sonra Hail to the Thief'e , oradan da Sigur Ros.son durağım ise Tiersen'den C'etai ici oldu.ben güzel müzik dinledim mi , film çekme isteği oluşur içimde.
#aslı , tutku , mert , bilge , özlem , ahmet , gizem , tuğrul , deniz ; hadi kısa film çekelim lan.
#hakkı abi birasını buldu..

Hiç yorum yok: